Skargi i wnioski


    Skargi i wnioski do PINB można składać: pisemnie, telefonicznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także protokołu.

    Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego, pozostawia się bez rozpatrzenia (§ 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r., w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).    

Wytworzył: Adam Mueller (13 lutego 2009)
Opublikował: Adam Mueller (13 lutego 2009, 10:28:23)

Ostatnia zmiana: Anita Ozimek (28 stycznia 2016, 13:33:11)
Zmieniono: Korekta

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3881

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij